Argh... heräsin tähän aikaan ja aamukasilta on labrat, joten en saa syödä enkä juoda. Tai saan, lasin vettä. Koitan saada sen riittämään aamuun asti. Mulla kun lääkkeet kuivattaa suuta ihan tolkuttomasti, niin yleensä juon koko ajan jotain (enkä tarkoita tällä nyt alkoholia vaikka juon sitäkin koko ajan).

Ne ottaa taas maksa-arvot, että nähdään paljonko haittaa mä olen ryyppäämiselläni onnistunut tekemään. Tähän asti ne on olleet normaalit. Sitten verensokeri kun suvussa on aikuisiän diabetesta, sekä verenkuva mistä en tiedä mikä se on. Ja kai ne siihen lähetteeseen on parit huumetestitkin lätkäisseet.

Eilen itkin vieroitusoireissani, kun piti päivä olla ilman alkoholia ennen tätä. Tiedän kyllä mitä siitä tulee kun pääsen kotiin sieltä - vedän viinaa kaksin käsin kunnes joko tipahdan tai saan jonkun hysteriakohtauksen. Ensimmäinen vaihtoehto houkuttelee huomattavasti enemmän.

Jano... haluaisin vissyä. Vaikka palelen kyllä ilman kylmää juomaakin tarpeeksi, olen taas käärinyt sairaalan aamutakin tähän satiini- ja velourvaatteideni päälle.

Kirjoitin eilen pitkän sähköpostiviestin terapeutille, olin silloin niin lääketokkurassa etten meinannut muistaa koko asiaa. Toivottavasti se auttaa jotain johonkin suuntaan. Kun lääkärillä käydessäni tahtoo aika aina loppua kesken vaikka se on täysi tunti - ja terapiassa istun mitään puhumatta 45 minuuttia joka tiistai (mikä muuten maksaa kaupungille 65 euroa/kerta). No on kai se nyt helpompi puhua kun esitetään kysymyksiä ja niiden jatkokysymyksiä, kuin yrittää improvisoida jotain kun toinen kysyy korkeintaan "mitäs mietit?".

Huokaus. Yritän kirjoittaa jotain muuta.