Heräsin taas tähän samaan aikaan. Muutenkin olen nukkunut ihan kummallisesti lääkkeistä huolimatta. Ennen seitsemää illalla nukuin pari tuntia ihan väsyneenä ilman lääkitystä, ja otettuani kymmenen jälkeen lääkkeet heräsin puoliltaöin syömään. Näyttää olevan totta mitä jo varhain on johonkin B-lausuntooni kirjoitettu; neuroleptit eivät juurikaan vaikuta  minuun.

Kaapissa olisi alkoholiakin mutta minä juon nyt vissyä. Ainakin aluksi. Tänään on mentävä taas terapiaan ja tuntuu kuin viime kerrasta olisi vain hetki, vaikka se oli viikko sitten. Mutta kaupunkireissulla on hyvä samalla hakea bentsot ja uusi hanapakkaus punaviiniä.

Meillä on "parvekkeen" (ranskalainen) ovi auki ja minä olen kääriytynyt äkillisessä viileydessä sairaalan aamutakkiin. Varastin sen viime kerralla psykiatrisella ollessani. Hurja miten siitä on kauan kun olin siellä viimeksi, yli vuosi! Taitaa olla jo ennätys. Katkolla tosin olin viime syksynä.

Ai niin, nyt on syntymäpäiväni :) Isovanhemmilta tuli jo eilen kortti ja lappu että he ovat laittaneet 100 euroa tililleni. Se helpottaa huomattavasti tästä kuukaudesta selviytymistä.

Koko yö aikaa kirjoittaa. Aamulla luultavasti nukun jonkin aikaa. Pitää käydä tekstin kimppuun heti, ennen kuin inspiraatio katoaa.